Glad midsommar!

.. :D!
 

Tjollahoppgummisnopp!
Idag äre midsommar som alla förmodligen vet, och jag har redan hunnit vara ute och pressat i solen!
Min älskade man kom även på att vi skulle ta ut paddorna(sköldpaddor!!) ett tag, så han satte koppel på Berit och så fick herman springa lös.. Fick ganska många roade blickar av folk som gick förbi ;)!
Nu har jag precis käkat upp min mjukis och ska snart roa mej med att diska tallrikar och bestick..FYFAN vad tråligt säger jag bara!!
Ikvälls blire grillat med Älsko, Fluff, Älskos fader + hans bihang ;)..

Men ha en trevlig Midsommar!!
 
 
En underbart söt bild på min underbaraste lilla krabbat<33


Kommentarer
Lord Mose

OMG! Du har börjat skriva här!! :O Haha. Nice!

Svar: Ja tänkt dej!! ;) Kände att det varade dags.. B)
None None

2012-06-23 @ 23:23:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0