Helgen i kort..

..kort!

Har inte skrivigt nu ihelg eftersom att jag inte har haft tid!
I fredags var det skolavslutning för mina älskade småsyskon och med det följde: andnöd i kyrkor, kärt återseende med mentorer från högstadiet, jordgubbstårta<3 och massor av grillat!
I lördags följde jag med Johns family till Piteå på bl.a loppis och aktion. Vart en heldag i värmen så huvudet höll på att koka sönder.. Meen kul var det och massa pengar förstördes*MOhahaha*! Sedan avslutades lördagen med vattenmelon framför Sean banans film! Dock vart den lite utav en besvikelse, meeen.. vad kan man förvänta sig av någon som bara sjunger om stringe-linge-ling ;)!
Igår vart det en slöar dag..regn regn och regn.. Såg någon film och gjorde kladdkaka!<3
Idag ska jag vara hurtig och gå och tvätta bl.a. mattan kisse spydde på för någon dag sedan..
Sedan hålla mej ute i det vackra vädret när jag(vädernörd som jag är) har hållt utkik på vädret och ser att det ska bli sämre och kallare redan imorgon!



En vacker bild jag tog förra sommaren bara för att jag ännu inte orkat ladda in bilderna från i fredags..!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0