I wish I could fly..

..so I could get another perspective on this!

Idag är den en sådan här typiskt jag-har-ont-i-hela-kroppen-och-känner-mig-därför-helt-slut-och-depp dag!
Nu är jag i en sådan period att jag vaknar upp mitt inatten och kallsvettas för att jag drömt dåliga drömmar som bara påminner om allt som hänt de senaste åren. Jag är fortfarande i en bearbetnings "process" med mej själv, men det kommer och går det där.. det kan gå veckor tillochmed månader utan att jag ens tänker på det. Sen så kommer en tid då allt bara påminner om det, det är lite jobbigt. But I guess thats life..!

Idag ska jag verkligen inte göra mycket, förutom att möta john efter jobbet och fara och handla. Har iallafall bäddat ner mej i soffan nu och tittar på Finalen av Topmodel, depprimerande x)!

Älskade Hjärtat Mitt<3


Kommentarer
Sofie

Alla har dåliga dagar nån gång!

2012-06-20 @ 17:20:02
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0