Mulen dag..

=städ dag!

Sådärja! Nu har jag ÄNTELIGEN diskat klart! Det måste verkligen vara den värsta hushållssysslan man måste underhålla sig med när man bor hemifrån och inte har diskmaskin.. Hatar verkligen när fingrarna blir som russin och när man diskat och diskat och äntligen har endast två tallrikar kvar men hur man är plockar och möblerar om så rymms dom jävlarna INTE PÅ DISKSTÄLLET!! Nää..då är faktist dammsuga bättre fast den fastnar överallt och att det blir så förbenat varmt.. Disk= Pooopie!

Sedan var iallafall Farfar och Eivor förbi imorse(dom skulle göra en snabbvisit förbi här innan de åkte hem) för att hämta bröd som John har bakat! Fick berömm för lägenheten och kiiissemiisse:)

Igår när jag mött John från jobbet så cyklade vi hem och for med hans pappa för att hämta Elinas bil på glasverkstaden. Direkt efter det for vi till Mommoo och åt supergod lasagne så jag blev hundra kilo tyngre!!<3<3 Efter det for jag till shtan och mötte Fluffet. Gud så länge sedan det var, pinsamt värre höll jag knappt på att känna igen henne när hon kom och gick! Inte bra,andra gången.. Menmen, vi gick på Ica och köpte varsin mjukis sedan satte vi oss vid älven och njöt av kvällsolen och bara snackare skvaller! En perfekt avslutning på en lika perfekt dag :D!

Nu ska jag göra något..egentligen vika tvätt(som jag tvättade i måndags..) meeen jag orkar inte..


Imorgon är det skolavslutning för Syskonen mina(detta är en bild från förra året).
Mycket tråkigt så jobbar John..Meeen det betyder mer fika till meeej *Djävul*!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0