Ojdå!..

Här hade dom gjort om?!
 
Hahaha OMG, tänkte först när jag loggade in här att vad har jag nu lyckats komma in på för sida :s..En total makeover av blogg.se eller?

Nåväl.. Jag tänkte bara prata om dagen och om vad som har hänt och vad som komma skall.
Jag har varit duktig och tvättat första tvätten nu, och ska om ungefär 40min bege mej in till shtan för att möta upp fluffet :)! Sedan hade jag och min karl planerat att fara och äta på Picasso, meen får se om han hinner sluta innan 2!
Nu ska jag klä på mej lite andra kläder än pydden<3, och fixa mej i ordning så hon jag nu ska vara med snart, slipper skämmas allt för mycket över mej! :)

När jag såg att denna vackra TUNGpiercing gick att beställa på Tradera kände jag att jag verkligen måste ta hål i tungan.. eller not!


Kommentarer
Sofie

ÅH VILL HA <33333333333

Svar: Jag också..vi får slå på stort efter rötmånaderna och ta en piercing i tungan!
None None

2012-06-21 @ 19:01:10
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0