Sommarlov men inte sommar?

Bara regn och rusk!

Gud så perfekt jag kom ihåg lösenordet till min bloggis så jag kan sitta här och skriva av mej istället för att sega bort hela dagarna!
Känns verkligen inte som om att det är sommarlov än mindre sommar då regnet bara har öst och öst ned i flera veckor nu känns det som.. Man blir som så seg och frussen och ovillig till att ta tag i saker här inne också då det är så grått och trist ute. Har dock varit liite duktig idag och slängt i en vända tvätt i tvättmaskinen. Men sedan står disken och ropar, kläderna vill in i garderoben. Men orken finns inte!
Jag och lilla räserbajs sitter och myser i soffan och lyssnar på Nick Lachey, underbar röst har han, får gåshud ända ner till tåspetsarna!

Mycket vacker bild från syskonens skolavslutning förra året!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0