Fy1000an..

..så jobbigt med skola igen!!
 

Nog för att det var en ganska chillebill start såhär efter lovet med endast en lektion som istortsätt gick ut på att förklara för en kille i min "affäsmiljöstuderande"grupp att det finns OLIKA typer av gardiner. Typ panel och kappa osvosv. Ganska roligt! Sedan efter det har jag sprungi runt halva schtan och gjort buissness med massa spännande typer. Ikväll blire ännu mer!

Nu: Sitter jag och käkar resterna från i lördags (räk wooken) och skriver en liten handlingslapp på vad som MÅSTE inhandlas i veckan, bl.a. schmöör!
Sedan: Ner till hyresvärden och klaga (då jag inte hann innan helgen).
Ikväll: Blåbärssoppa och tvmyys<33
 

Min lilla schparvell som just nu skriker så jag vet inte vad, tror det är nr2 på G!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0