Helluu...

...!
 

Fruktansvärt dålig uppdatering här men jag har mina skäl!
Är sjukligt mycket på skolan just nu bl.a. prov, np, uf, körkort mm. Är rätt stressigt faktist så denna blogg har fått hamna lite på sniskan.

Meen jag har iallafall undertiden jag inte varit så produktiv här, gjort bort prov varav ett svenska uppsatsskrivning. Gick nog helt okej!
Har även planerat in lite roligheter med några brudar på annandagjul och även trevligheter med min mor på Fredag då Timo Räisänen står på schemat för kvällens underhållning! KulKul!!

Ska försöka bli bättre på att skriva här när allting(eller det mesta) är bortgjort i skolväg.

Ni får ha det så trevligt tills dess..!



Kommentarer
Mia

Äntligen <3 :-*

Svar: haha :*<3
None None

2012-11-28 @ 17:59:08
Sofie

Håller med Mia; kul att du är tillbaka! Se till att fortsätta uppdatera nu :D

2012-11-28 @ 18:51:01
URL: http://sofiemarklund.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0