Några dagar sedam..

..jag skrev något här!
 
Har dock inte hänt så sjukligt mycket spännande under denna vecka och någon dag sedan jag sist skrev här..
Skola,övningskörning osvosv. Har dock varit sjukt seg,anledningen till att jag inte skrivigt!
Nu: Sitter och försöker kämpa emot min mensvärk och försöker komma på något bra jag kan göra som musikbild på FTB. Lyssnar på Lene Marlin.
Snart: Körlektion.
Sedan: Äta nå och ha NK
Efter det: Hem och tvätta..........

Längtar btw till på lördag då mina fisar till syskon ska komma och sova hos oss :D:D:D

Have a nice day!


Kommentarer
En av fisarna

Sen när började jag och ALbin kallas fisar??O.O

Svar: För några timmar sedan :D
None None

2012-11-15 @ 14:47:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0