Spela kort..

..med en skivad tomat!
 

Nattens fantastiska dröm! Vart polers med Magnus uggla och spelade kort med en skivad tomat.
 
Igår, allahelgona, gjorde vi inte så farligt mycket. Tog oss en prommis i den tjocka dimman och tände på pappas MORMOR&MORFARS grav(skrev fel i gårdagens inlägg). JAG gjorde nudelwook på resten av räkorna och lite grönsaker, massa mumsi! Sedan ringde Johns polare och ville umgås, så vi drog iväg till hans place och surrade lite å kikade på Harry Potter.

Idag: Har vi varit på kalas hos John systeryster och jag fick återigen bekräftat att min älskade svärmor vill ha tillbaka sin son (alltså vill hon bli av med mig för att få han för sig själv). Vet inte hur många gånger hon "glömt" att jag är allergisk mot nötter. Idag hade hon gjort en marängtårta som jag tyckte såg god ut och tog en liten bit. Lassade upp ytterst lite på skeden och kände direkt jag stoppat i munnen att: Hmm..är nog nötter i denna. Men fin dam som jag är sade jag inget utan lät den vara och började smaska på otroligt goda hallonpajen Elina gjort. Efter ett tag frågade John sin mor om det var nötter i tårtan och joo..hasselnötskräm var det visst! Vill du bli av med mig så kan du väl säga det istället för att se till så jag försvinner för gott från jordens yta;)?

Nu: Ska vi käka något,hungir i maggen!

Sedan: Face Off och sova för imorgon gere school igen!
 

22/10-12 på Amadores stranden<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0