Tisdag..

..bara Tisdag!
 

Dagen började fiiint med Sovmorgon till 11:20 pga inställt indv-val. Härligt!
Sedan har jag gjort bort samtal med Torbjörn då jag fick prata av mig lite om min stress och återkommande migrän.
Nu: har vi precis käkat klart schnitzlarna och pommes och sett ett avsnitt Iron Man (tecknade versionen).
Snart: Ska vi iväg och posta lite paket och promma hem.
Sedan: Se halv8hos mig, Johns fd chefs barn är med (Emma).
Efter det: Säkert glo på nå annat skit på Tvn. och SOOOOOVA<3333

Pratade förresten med hyresvärdens sekreterare eller vad fasiken hon är, igår om tvätten och det jag fick till svar var ett väldigt drygt:
Torbjörn(hyresvärden) vill inte att det ska vara spring i trapphusen efter klockan 10 då dörrarna låses så därför har ni ej tillgång till tvättstugan efter den tiden.

Bullshit säger jag då då det finns dom som springer ut och in ur trapphusen efter klockan 10 på kvällarna ändå + att när vi hämtade tvätten förra gången så var det någon som precis stoppat i en tvätt och då var klockan efter 10... Jag blir bara så sjukligt förbenad! (jag sade det inte högt men tänkte då någonstans i mitt lilla huvud finns en liten gnutta vett och etikett).




Kommentarer
Sofie

Uppdatera dååååååååå :'(((((((

Svar: Har gjooort deeeeeeeettttrt<3<3<3<3<3<333333333
None None

2012-11-11 @ 15:55:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0