A new week..

.. and a lot of new possibilities!

Japp, så känns det, just nu iallafall!
Sitter och läser lite teori (bedrövligt om min bror är bättre än jag på den nu när han tar mopedkörkort!), och tycker väl att det går rätt hyffsat bra iallafall.
 (Är sugen på pizza.. insåg jag nu när jag kollade igenom glassbilens reklamblad.)
Glömde naturligtvis prata med läraren i smf och pm när jag slutade, om att jag ska göra ett uf på projektarbetet istället. Får komma ihåg det imorgon!

Nu: somsagt, teoriläsning och smaskar på gobröd med paprika och kycklingskinka på samt lyssnar lite på musik.
Sedan: Invänta bbybby och äta maaaaaaaaaat!
Efter det: Se tv<3


Så får man göra!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0