Iiihhii...

..INTE LÄNGE KVAr NU!!!
 
OMG!!
 

Nu börjar det gå mot fastare tider,bättre tider,ljusare tider vilket jag är exremt lättad och glad över! För nu e ja less!

Dagen fördrivs med tvätt,och tvätt och sköna i soffan! Får se om jag lyckas få i mig nå mat sedan i afton, är så otroligt sugen på en stor köttbit och rökt lax, men det får bli någon annan gång tyvärr inte idag..

Gjorde blåbärssoppa igår,muums så gott det var! Maggen blev också massa glad!<3

Nä om jag skulle ta och dricka lite mera proviva!

Ha en fortsatt nice weekend!

Oj vad jag hittade bra bilder som påminner om Egon ;P<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0