INTE ETT JELLA..

MOTORsTOPPPpP!!!!"
 

PÅ två dagar nu! Nööjd jag är ;D hahaha...

Nämen..jag lovade en bild på loppisfynden, får bli någon annan dag John spelar spel, TV-spel!..
Kan iallafall avslöja att det blev ett x antal tavlor, några tröjor/tunikor, ett par skor till john och massa filmer.
Även några julklappar avklarade! (ska börjas i tid!!)
 
Nu mina vänner ska jag:
1. Glo klart på min älskade sambo som spelar ett jätte ruskigt spel.
2. Göra mig något att äta, åt endast två pizzaslize innan jag for och körde.
3. Se Face Off på 6:an (REKOMENDERAS!)
4. Poppa popcorn<3
5. Sappa-mellan-kanalerna-och-inse-att-det-inte-är-något-alls-vettigt-på-tv:n-och-därför-kanske-se-en-film??
6. Borsta tänderna.
7. Sova!<3
 

....<3


Kommentarer
Mia

Haha, Sitter i mini köket och skriver om Norge med Tyra,Ebba och Nova vi har jätte tråkigt så vi sitter och lyssnar på musik..<<3333

2012-10-15 @ 13:05:01
Mia

Haha, Sitter i mini köket och skriver om Norge med Tyra,Ebba och Nova vi har jätte tråkigt så vi sitter och lyssnar på musik..<<3333

Svar: Haha okeeej x)<33
None None

2012-10-15 @ 13:05:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0