JAAAA...

..För tusan JAAA!!! :O
 

Men gud så härligt!! Hittade precis igen massa låtar jag lyssnade asmycket på förut, även några jag hört nyligt, som jag försökt leta reda på nu i flera år men inte kommit ihåg varken artist eller namnet på låten!! Det måste vara det absolut jobbigaste, när man kan typ två rader av en asbra låt och inget mer..och söker man på det på youtube kommer massa annat tjoller upp! Nu ÄNTLIGEN hittar jag dem, bara sådär från no where fanns dom där i högra spalten på youtube till liknande klipp eller vad det heter.. Fyfarao så nice!!
 
Mario Vazquez - Gallery
Cassie - Me & U
JoJo - Too little too late
Toni Braxton - I Hate Love
Cassie - Long Way 2 Go
Lil Wayne ft Bruno Mars - Mirror
Paula DeAnda - When It Was Me
Avant - Close To You
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0