Meen vaad?!..

... :O!!
 

Vad har mitt imunförsvar emot mig? Vad har jag gjort den/det/dem som bestämmer hurvida mina invändiga mojänger,som egentligen ska hålla mig frisk,?
Nåväl får väl se det såhär att den rensar sig från allt onödigt nu så den är frisk å kry när vi ska utomlands :D!

Menimen, kvällen är fullspäckad med underbara program på TV!! MOhahaha!!!
Först nyheterna klockan 7, sen halv8 hos mig, lyxfällan och sist men absolut inte minst.... REVENGEEE!!!! Fyfarao vad jag är taggad *-*!!!

Sedan sova!

Have a nice kväll everyhopa!

egon!<3


Kommentarer
Moderkakan

Nått ont måste du ju ha gjort den;) men se det så här... Bikiniformen here I come:)

Svar: Jaa men jag förstår verkligen inte vad det kan ha varit? Resefeber? Hahah precis :D!
None None

2012-10-05 @ 19:57:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0