Oiioiioii..

...the chosen one ioioiiiii!!
 

Jag känner mig verkligen utvald, dock inte så hedrande utvald, men utvald.
Tror ingen jag känner eller är bekant med har sådan otrolig huvudvärk som jag har, 99,4%av tiden.
Jag förstår inte.
Får bli bättre på att he mig ut å gå..ja! Meen,då måste jag ladda in musik i mobilen. det kändes i nuläget väldigt ansträngande... För älsko är nog inte så villig.

Iallafullafall.
Idag har vart en otroligt tung dag. Vaknade och kände att "åh stanna kvar i sängen hade int varit helt fel".
Sedan regn ute, kanske det otroligt vackra vädret har något med mitt humör/ att göra. Mycket möjligt.
Fick iallafall tillbaka essän på svenskan. Jippie vg- för ingenting, vg hade det blivigt om jaginte hade skrivit medans  istället för medan osv.

Nu:bbybby gör mat<3 kissen har poopat och it dosen't smell soogood!
Sedan: äta!!! och se om de e nå bra på tv,kanske he sig ut å gå :)

Ha en fortsatt regnig dag!

Haha söt!


Kommentarer
Moderkakan

Jopp gumman du har så rätt så rätt; He e ba att du he dig ut i friska luften i stället för att bara sitta inne o dega;)Kan va bra o vädra lungor o näsa efter att dina rumskompisar läkt:)Ska se att du känner dig mycket fräschare.

Svar: Jupps jag tror det också ;)! Nä men ska ta tag i det där, är som skönt att bara gå ut en liten stund iallafall:)
None None

2012-10-10 @ 15:28:25
Mia

Håller me Mamma=)

Svar: hahah kommer från rätt mun :* <3
None None

2012-10-10 @ 17:42:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0