Tjollahopp..

..Tjollahej!

 
Sitter just nu i en av skolans datasalar och väntar på att läraren ska komma tillbaka så jag kan ladda in mina ovackra bilder på datorn. Märkte när jag kommit ned på nordanå att jag fått den sämsta kameran av alla. Kul! Så jag gjode så gott jag kunde med de få inställningar jag kunde använda.

Just nu vill jag bara hem och soooovA! Men, förhoppningsvis får vi sluta liite tidigare.
Snart väntas dryga två timmars hål. Efter det, naturkunskap.

Kan tyvärr inte ladda upp en bild just nu på tidigare uppgifter vi haft på FotogafiskBild, då datorn är seg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0