Where ever I lay my hat..

..that's my home!
-har jag haft i huvudet sedan jag vaknade

Sjukt härligt och behövligt med sovmorgon imorse! Mindre härlig är att mitt öga har sepedammp och rycker exakt HELA tiden..nästan hela tiden iallafall:S!
Låg och funderade igår innan jag somnade, jag måste nog amputera hela min västra kropp, från tårna till knoppen.
Har jag ont är det i 99,9% av fallen i vänster halva av kroppen. Tillexempel: Får jag migrän börjar det ALLTID i vänster halva av skallen. Cyklar jag i uppförsbacke är det oftast vänster höft som säger ifrån. Nu när jag har ryck i ögat är det i vänster öga. Har nyss haft sträckning i vänster bröst och Igår fick jag jätte ont i vänster fot och hade svårt att sova pga detta.. Varför?!

Aja,ska inte tråka ut er och gnälla, höger sida är ju iallafall okej så det jämnar väl ut sig?

Snart iallafall,tillbaka till shtan för samhälls.
Sedan: hem och inta soffläge!


Så sant som det var sagt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0