ÅH hej..

..ÅH hå!
 

Åh fyfn,vilken dag och början på helg det vart!!
Började med att jag igår var super glad över att jag ÄNTLIGEN fått min eftersuktdade balklännig/klänning till övriga fina evangemang! Så otroligt fin och jätte härlig!!
Vart snabbt lite mindre bra då jag fick ett otrevligt besked..
Sedan vart det mycke bättre då vi for till stugan och käkade tacooooooos :D<3
Ännu bättre vart det när jag och pappa begedde oss ut och övningskörde, åh herre gud så hemskt! Gick riktigt bra iallafall,for en repa genom skog och mark samt en sväng runt i byn. Körningen i sig är riktigt bra om jag får skryta,meen(finns alltid ett MEN!!).. jag måste lära mig att titta mer i speglarna och samt lära mig vars däcken sitter samt hur stor bilen är (har en vana att tänka att bilen  är minst det dubbla av vad den egentligen är)..
Idag: FUEGOO med finaste Elviiira, hur kul som hellst!!<3
Har även bokat in 5st körlektioner i slutet av sept. för er som tänkt he er ut på vägarna då ett litet tips: Skippa gärna det! ;)
Nu: Bara myyyyysa i soffan med finaste underbaraste alltet mitt<3!!

Imorgon: Soooova, sedan spinning med bästa Elviira :D<3


Bästa boken någonsin! :)





Kommentarer
Komposthögen

Hehehe miss you IDAAAAA;-*<3

Svar: miiss yah 2<3
None None

2012-09-01 @ 20:37:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0