Bara en ynka liiiiiiten...

..vecka kvar!!
 
Känns inte så speciellt egentligen om jag ska vara ärlig.. Känns otroligt härligt dock att man slipper be mor eller gubben att köpa ut på droghandeln! det kommer jag nog ha mest nytta av att ha fyllt myndig!<333
Men annars,det som är med att fylla 18 det är väl att man har rösträtt i val(det är väl rätt bra om man är jätte insatt och bryr sig mycket om det där), man kan spela på hästar och triss för den delen(bara en liiiten parentes, stör mig så otrooligt mycket på nya triss reklamen!!! Vart tog "plötsligt händer det" med toalocket någon glömmer stänga, eller han som otroligt nog hittade TVÅ MATCHANDE SOCKAR efter att ha tvättat,då ena parten oftast har en tendens att bli uppäten av maskinen!?), gå på krogen, köra bil, har lättare till jobb.
Men jag lär väl få äta upp detta sedan ett tag efter jag fyllt, för då minsann är jag inte längre "mammas lilla bäbis eller mormors lilla docka" då jag ska ta hand om mig själv rätt mycket mer och har ännu mer ansvar på mig. (fasssst..mormors lilla docka och mammas lilla bääbis kommer jag nog ändå alltid vara på ett litet hörn!) ;)

Aja! Dagens planer då denna mycket speciella dag är väl:
Invänta bbybby för att sedan glutta i reklamen,slänga i en tvätt,fara och handla, äta middag,se det okända sedan sooova!

Imorgon: Sovmorgon för att vi på P.MF ska träffas i gruppen och intervjua någon liten butik i skellefteå och fråga om vi får vara me och ta del av hur de tänker när de skyltar och inreder vid speciella högtider. Vi valde Spets&Ting vilket boysen i gruppen inte vart så nöjda över^^!


Är det en albino igelkotte? Är det ett piggsvin? Är det en punksnöboll?!?!?!
....nej det är en nytvättad egon!



Kommentarer
Mia

Shit! Egon typisk dig. Du är ju redan fin<33

PS. Älskarejj MITT bacon<333333333333333333333333333

Svar: Haha han mjaoa bara ;)<3
Älskar du också MIN lilla fläskkotlett :*:*:*:*:*:*<3<3
None None

2012-09-10 @ 14:54:44
Moderkakan

Klart du alltid kommer o va min lilla bebis:)
Å det verkar som om nån nyss blivit räddad ut ur tvättmaskinen;)

Svar: Hahah jaaa :)!Jajjamen,tror faktis det var första gången vi duschade han pga dykning i toaletten ;)
None None

2012-09-10 @ 19:34:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0