Den här staden som gör mig så hööög..

...Den här staden kan få mig så låååg!
 

Sitter och diggar parkens "Jag har vart vilsen lisa" och "Åt helvete med himlen",så bra låtar!!
Har iallafall fått sluta för dagen,hade dock en väldigt ovärd FB lektion då jag och Matilda satt och diskuterade människor i allmänhet, de som tatuerar sig utan baktanke, de som flyttar och inte blir sig lika efteråt, brun utan sol osvosv! Väldigt intressant :)! Åt sedan luch halv11 sallad och massa osttärningar!!<33
Sedan kvart över11 hem och ja,nu sitter jag här,fastklistrad vid datorn..tragiskt!

Jaa..sedan kan jag ju bara tillägga att jag fick tillbaka min mobil igår(som varit inne för 3e gången sedan jag köpte den i slutet av januari..) och imorse när jag skulle sms, så hände det precis samma sak som det gjorde förut. Jag skriver,den låser sig, den stänger av sig och är jätte seg på att starta.. Suck!! Meeen nu är det 4e gången jag lämnar in den så den blir "reklamerad" så jag får skaffa en ny!!!!!! Härligt,men samtidigt inte för jag vill inte ha en Iphone eller liknande..HTC eller va tusan dom heter..pekmobil!

Nää..nu ska jag göra nå annat vettigt(mindre ovettigt) sedan i afton blire 2a teorilektionen och efter det,hem å sova!!


Bambambaaam! Herman är värsta linslusen ;)



Kommentarer
Mia

Snyggt man ser i näsan på Herman!!:-)

Svar: hade han nå där då? ;)
None None

2012-09-13 @ 19:57:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0