Det luktar..

..prutt!!
 

Ja det gjorde det faktist när jag kom hem nyss, nanting vad det stank!! Kissmiss måste ha ätit nå olämpligt eller så har han bara hållt den för sig själv vääldigt mycket för länge i tron om att han skulle få släppa ut den i det fria medans alla var borta,som en liken skoning mot oss,men misslyckats totalt. Tror nog mer på det första alternativet..

Snart ska jag tillbaka till school och ha samhälls,måste komma ihåg att ta med mig datorn(urs så jobbigt!)
Sedan får vi väl see om jag hakar på mor min och bror min på shtan en rundra(måste bl.a. hämta ut min mobil för 3:e gången!) och brorshan sku kanske fixa legggs till mopedokörkortet.

Ajah,ha en fortsatt trevlig onsdag!

Inte bra när man har lov och glömmer noppa ögonbrynen samt raka snorbromsen på ett tag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0