Det öser ned regn...

..i Skell-Hell idag!
 

Mycket roligt, Myyycket roligt, or NOT!!
Först i morse var bussen naturligtvis sen bara för att jag tänkte att: Ah men bussen brukar komma kring 5 i,och jag brukar gå strax efter kvart i, och idag när det är så otroligt frestande väder att stå ute å vänta i så går jag prick 10i så jag slipper vänta allt för länge.
  Jo tjena!
Då gick jag ut och innan jag kommit till bussplatsen var jag dyngsur och KALL(det är ju faktist det värsta med att bli blöt och fuktig..det kalla som kommer sedan!), stod och väntade (kolla på klockan: strax efter 5i)..Vänta,frös,blev irriterad och ännu mer blöt då det körde förbi en bil som skvätte ner mig lite extra, (kolla klockan prick 8..), blev ännu mer irriterad och höll på frysa ihjäl. 5över kom den förbenade bussen som naturligtvis var fullsmockad med människor.. KUL!!!

Sen när jag skulle gå den pytte lilla biten till körskolan(för min 4e lektion) regnade det om inte ännu mer och kall och fuktig var jag redan sen tidigare + att jag varit tvungen att ta på mig en kall och blöt jacka innan jag gick ut också..Ursh!!

Gick iallafall bra med körningen(körde även igår kväll lite med papa på solbacken och tränade rondellkörning och även ganska mycket parkering).
 
Men nu ska jag återgå till uppvärmandet av kroppen med lite te(har så sjukt ont i hela kroppen så skippade att fara på sista lektionen(som är 2,5timmar lång och sitta stilla och frysa och ha ont i huvudet så länge kändes inte som det absolut roligaste eller bästa alternativet nu när jag nyss återhämtat mig från tids sjukdom)..
 
Ikväll: teorilektion och DUSCHA!!!<3
 
Fina två pojkar på prommis i stugan<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0