Heeeellg!!

...!!

Så otroligt härligt med helg! Har vart en tung vecka,främst för mitt onda huvud:/..Annars lektionsmässigt å så så har det inte alls varit tugnt! Har vart en småseg dag idag,fast vi gjorde lite framsteg på energin iaf!
Sedan idag har vi firat min födelsedag i förskott,jag och min bby, och har ätit go räkpastagratäng samt att min underbara man hade gjort en kladdis åt mig i hjärtform.<33
Nu: sitter jag och myser med bebis i soffan medans John rensar åt paddorna!
Sedan: Mysa ihop sig i soffan och se halv8 å dobbidoo.
Imorgon: Till stuuugan och mysa med pappsen å syskonen, övningsköra står nog på schemat också!

Men nu allisammans, ha en trevlig å mysig kväll!


Så hemst fult..:/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0