HippHippHurra..

..Idag är det min myndighetsda'!
 

Hallåhallå! 
Tänkte bara göra ett kort litet inlägg eftersom jag väntar på att mina mackor ska bli klara i brödrosten,och sedan ska jag ringa papa så vi kan lämna in min mobil för gott!!!!

Jamen,idag är det då min födelsedag, och inte vilken födelsedag som hellst utan min 18års dag= myndig=massa möljigheter=köpa ut från apotek *-*! Hahaha nämen jag tänkte skriva lite kort om vilken otrolig start på dagen det har varit!

Började med att jag egentligen absolut inte ville stiga upp för det var så otroligt varmt å gosigt under täcket! Men jag lyckades pallra mig upp INNAN larmet ringde! Jag sprang på tossi(varav det var anledningen jag steg upp innan larmet), gjorde frullost osvosv. Sedan gick jag ut och väntade på bussen,ångrade mig djupt att jaginte tog vantar!
Sedan pratade jag lite med Aya påväg till skolan, och höll på frysa häcken av mig när jag gick till kaplan..
När jag kom fram till klassrummet vi skulle vara i och ha SmåF så var det ingen där men jag satte mig ändå och folket började sströmma in strax innan halv. Aja,sedan så kom läraren 10min sent och sprang iväg igen så lektionen startade ca 20min sent. Denne inleddes med kursmåls predikan(som jag tror hon vill att vi ska kunna flytande eftersom hon har dragit upp dem 5lektionstillfällen tidigare) i 40min. Efter det fick vi sitta i våra PMF grupper och spåna på ett fiktift UF grejs. Sedan från ingenstans försvann läraren och en annan lärare kom in och började plocka ut några killar ur klassen för "enskilda samtal". Och jaa..det var massa tjaffs om att läraren tydligen sagt åt dem att jobba två och två(duktiga med duktiga osv) och killarna blev rasande så just därför detta samtal med samtliga lärare på kaplan(väldigt onödigt att dra in lärare som inte alls hade något med saken att göra?) Men det roliga var att läraren även försökte sära på oss i våran grupp också. Att hon tyckte att vi skulle vara balder mot kaplan fast vi absolut inte ville. Jaja..nog om det!

Idag som sagt ska jag nu snart ringa papa, sedan när det är fixat ska jag invänta bby för att fara och handla samt äta födelsedagsmiddag med mor och syskon!! Kycklingtacos å tårta!!

Fick förresten en väldigt fin present av min älskade sambo igår. Vi begedde oss till piteå för att sedan bli tatuerade<33 Bild och detaljer om hurvida det kändes osv får komma i ett framtida inlägg detta blev lite längre än jag först tänkt xD!

Menmen!Ha en super dag alla för det tänker minsann jag ha!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0