Idag är en sådan här dag..

...man egentligen bara ville ovakna imorse och nu fortfarande ligga inrullad i täcket som en kåldolm!!
 

Ja som rubriken lyder!
Hade sovmorgon idag eftersom att vi på PMF skulle ut på shtan och skaffa ett företag vi kunde följa och höra hur dom tänker om inredning osvosv blabla... Så kvart över 8 ringde larmet,ååh jag önskar att det inte hade gjort det!, och kvart över 9 satt jag på busssen till shtan och surra med den långe-svarte-mannen som även är en del av gruppen. 10 gick jag plus tre andra killar in på spets&ting och blev bemötta av en väldigt förvånad butiksägare. Men vi fick ett "Ja" iaf och det var huvudsaken. Sedan åt jag lunch med finaste Elvira och hennes polers, fiskpinnar remouladsås, dill och kål sallad och potatiis.. vilket resulterade i en överfull tallrik och proppmätt mage :)<3!
Efter det var det bara att hiva sig iväg på svenskan,urs så otroligt tråkigt med essär! Sedan håltimme och fortsatt vindkraftverks konstruerande..
Hade LÄTT som en plätt som en liten plutt(sjung orden från LÄTT med nils karlsson pysslings melodi), kunnat stanna hemma idag och sovit,sjukt trött och sjukt tråkiga lektioner.. menmeeeen!

Imorgon: ännu en underbar sovmorgon<3<3<3<33, vindraftverk konstruerande, HÅÅÅÅÅÅÅÅÅL, samhälls(grupparbete kvinnor i yrkeslivet). Slut för dagen och hem och käka hampisbampis<3!

Nu: Ska jag glo runt lite på datorn och se om jag hittar nå intressant.

Sedan: Se hur det går för de unga bortskämda på 2an och inta sovläge i sängen!<3

Ha en fortsatt mysig kväll allesammans!


Precis så ska jag göra om ett litet tag!<3


 


Kommentarer
Mia

Andra bilden ser ut som en jätte läskig katt med ögon!

Svar: Haha okeej?? ;) har inte alla katter ögon? :*
None None

2012-09-11 @ 19:59:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0