Leediig..

..idag!
 

Så otroligt härlig att börja en ny vecka med att vara ledig!! Har ju bara en lektion på måndagar och idag var läraren borta så vi fick läxa som vi fick göra hemma istället för att fara på skolish och sega! Me like a lot!
Så idag har jag passat på att sooova(har inte sovit mycke inatt då jag haft svårt att andas..). Sedan har jag sett några avsnitt av the tribe, rensat ur min necessär och busat med missmiss.
Snart ska jag nog bege mig till shtaden för att möta bbybby!

Have a niice dag!

Och bara så ni vet! Jag fyller år om två veckor!!


Foto: Min käre bror!

John och Albin räddade massa små grodor(13st) från stugan och släppte sedan ut dem vid en sjö lite längre bort!

Finaste farmor och missmiss satt och njöt av solen i stugan!





Kommentarer
Komposthögen

Hehe vet vad jag ska köpa åt dig i present:-)

Svar: vaddå?!?!? :D
None None

2012-09-03 @ 18:35:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0