Lördag hela veckan lång...

...eller åtminstone idag!
 

Idag måste jag vara duktig och städa, baka och se glad ut trots mitt lilla onda huvud och onda rygg!
Min älskade sambo ska ha spelkväll och ena polern som kommer i kväll fyller tydligen år imorgon(grattis till han!) så ska baka en kladdkaka och gegga på grädde med smak av mintchoklad! Muums!
Men nu måst ja gö nå nytta. Skulle bara berätta min dagsplan för er som är intresserade eller bara har allmänt tråkigt som jag!

Have a nice day!


Pruttgubbe!<3



Kommentarer
Mia

Snyggingen i den vita hinken xD

Svar: Han är vackrast :D<3
None None

2012-09-08 @ 14:45:13
Moderkakan

Host host.. Tyck synd om mig istället host host jag får ju ingen kladdig god kaka på sängen... host host :-)

Svar: Nää åååh så syynd om du lilla mor :-))
None None

2012-09-08 @ 18:30:27
Albin

haha

Svar: ....
None None

2012-09-09 @ 14:22:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0