Luunch..

..mmmhm!<3
 

Nu kära vänner,har jag lunch!
Min lunch idag bestod av en dubbelfralla me salami å ost o gurka,sen ett stoort glas iskall saft!<3
Tänkte även säga att 2a körlektionen är avklarad. Idag(imorse) fick jag köra HELT själv HELA tiden,det var awsomee!! Tränade på att växla upp fort och hinna bromsa växla ner för att sedan svänga in på P-ficka. Gick inte så jätte bra i början,men sedan då järnspikar(måste våra mitt språk lite då mor klagar på att min älskade söta syster tar efter..*Hahahhaha*), då gick det faktist riktigt otroligt bra! Fick några motorstoppinen i början men sedan fick jag inte det på 40min förän jag sku till lassa korsningen..bambambaaam!

Nu nalkas det snart återfärd till school för en samhälls lektion(först på toa OMG!!!), sedan hem å slänga i sig lite käk för att sedan fara tillbaka och köra 3gången! Wish me good luck!

Så äre!


Kommentarer
Mia

Vet du en sak.. Vi skulle få ett blad med 100 mult tal och vi skulle göra det på 5min. En sak till fick 100/100 så blev jätte glad. :-)<333 :`3

Svar: ursss så duktig du är gummz<33 :*:*
None None

2012-09-26 @ 14:46:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0