Nämen ojdå!!..

....!!
 

Lyckades hålla mig vaken på teorilektionen idag,som tur var! Höll knappt på att få mig till shtan då ögonlocken hade en egen vilja om att åka ner.. Men men inte det jag skulle säga egentligen utan att när jag skulle hem, och precis ställt mig vid den största korsningen i stan och väntade på grönt(hade cykel med mig), så kom ungefär halva skellefteå iklädda svart och gult med smällare å rökbomber(hade totalt glömt bort att det var segertåget eller fafn det heter dom gör när säsongen börjar om.. Och tidigare när jag gått ut från körskolan kände jag att det luktade krut men tänkte inte så mycket mer på det eftersom det hade gått förbi ett gäng glada människor tidigare under lektionen. Menmen, jahapp, då stod man där ensam och rädd omringad av massa galningar som sjöng och levde om tills det äntligen passerat och gröna gubben på "rödljusen" visade sig. Då vart jag glad,för mitt huvud innan var inte roligt och sedan kom dom där huliganerna..ursh!

Menmen,nu ska jag se halv8 och sedan lyxfällan. Sen sova!!

Gonatt mina vänner!


Kommentarer
Mia

Johopp såg lite bilder på tåget. Men det är ju för att vi har VÄRLDENS bästa lag.// Puss och Kram..

Svar: Jasså syntes jag? ;) Haha jajjamen!!Pusspusskram syns imorgon :D<3
None None

2012-09-13 @ 19:59:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0