Uuuuhh..

....mensvärk!
 

Hatar det,jag HAAAaaatar det! Blir så tjurig/grinig/less/åksjuk(om jag åker bil) och får så OOOooont! Bajs pået!!!!


Nåväl,kämpade mig igenom skolan med ond skalle/svidiga ögon och värk. KUL! Sen tänkte jag köpa ut lite piller åt mig själv men behövde inte visa leg..snyft :'( Ska höra med mormor om hon ska ha ciggs någon dag istället(a)!
Hämtade även ut passet,skitsnygg eller not. Fattar inte att John vart så snygg,helt felfri och jag med min musch..
Känner jag är neg åt precis ALLT nu,men det får jag vara hur MYCKET jag vill!

Ska nu unna mig lite tobleroneglass å en mars glass,och värma vetekudden för 2a gången<3<3

John har kompis på besök och dom sitter och målar..HAHAHA ah, warhammers!

Blahblah..ha en nice kväll alla ni andra!

Larvigt värre!


Kommentarer
Mia

Tyckte din much på passet var skit snygg ju :`3

Svar: ...indragen julklapp!!<3
None None

2012-09-25 @ 19:49:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0