Helg..

..såå skönt!
 
Fick hem min studentmössa idag och den var mycket fin,massa nöjd!
Har även mumsat i oss köttfärssås med minimajs och svamp i å spagge<3
Nu har vi intagit soff/fotöljläge och kommer troligtvis sitta klistrade vid dator/tv resten av kvällen, skönt!

Imorgon upp tiiiiiidigt då jag nyss fick veta att jag ska få haka på papps å babbs till s-vall för att möta min goa fina farfar å hans fru<3 Ska bli riktigt trevligt :D!

Nåväl..ni får ha en trevlig helg allesammans!



hahah naah<3


Kommentarer
Elvira

Har också fått hem min studentmössa, taggar!!:D<3

Svar: Tagga asmycket :D:D:D:D<33
None None

2013-04-12 @ 22:56:56
URL: http://elviranorberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0