Morsning..

..Korsning!
 

Ursäkt för dåligt uppdaterande,meeen snart snart snart!

Tänkte bara slänga in ett liiitet inlägg nu då jag snart ska väcka miafia som varit sovgäst här inatt då både hon å jag är ledig idag. Har haft en massa mysig kväll igår med varm oboy med grädde vitchoklad och maschmallows(stavning?)<33 Nu nalkas pritty little liars (hahah har redan börjat på s4 meen är snäll och ser med syster ändå, var ju ändå jag som lurade henne till att börja se det i vintras ;), samt äggmackoooor med kaviar!<33

Såsnart jag tagit tummen ur ska jag ladda upp lite pictures också, börjar iallafall snart vara dags att börja med försäljning också så snart snart sanrt!

Ha en bra måndag! :)


Kommentarer
Mia

Din lilla fis korv! :* <3

2013-08-22 @ 20:29:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0