3:e Advent!

...Inte länge kvar nu..!

Åh har äntligen blivit av med karln min å hans polers som är så sociala då dom bara pratar warhammers.. Har iallafall lyckats lura iväg dom på bio, Hobbit 2! Sköööönt säger jag att jag slapp se den detta år.. Gjorde ju misstaget att ge min älskade biobiljetter till den förra året i julklapp som vi var å såg..snaark säger jag bara.
Nä men den gick väl å se men INTE min smak!

Sitter i min tur å spanar runt på datorn å myser med den finaste finaste bebbin evah. Egon ligger på rygg å sover å nyser å surrar i sömnen, hur söt som hellst! Han förstår inte att det gör ont i mamma hjärtat att han är på tok för söt för sitt egna bästa!<3

Sedan i kväll ska jag på julkonsert då min kära vän ska vara med å sjunga å spela. Älskar verkligen att få fara å lyssna på mysig live julmusik bland annat såhär innan jul.
 
BARA för att jag skulle hämta kamerat å fota plutten så har han ändrat ställning..<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0