7 dagar kvar till jul..

..Samt 14 dagar kvar av 2013!

Uujujuj,tokigt tokigt!
Nå, har idag hunnit fram å tebak till kg för 19års kontroll av mina tänder, fick väl godkänt men man kan alltid bli liiite bättre :)! Nästa år börjar de ju kosta för mig att uppsöka käftis, vuxenpoäng till jag!

Noope, nu ska ja slänga mig i duschen sedan fesa i soffan en stund, fundera på om vi ska handla något imorgon, andas, ladda inför ikväll då broh kommer å slaggar över(har tydligen sovmorgon imorgon å utnyttjar oss för att kunna utnyttja den bättre), osvosv..

Ha en gröte day alla!

Mmumssi, vart såå sugen på något av åvanstående!<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0