Dagen före dopparedan..

..Äntligen!!

Jojjomen,nu är de inte länge kvar av detta år å absolut inte länge kvar till jul!
Mycket trevligt igår på julbords middagen, åt så jag nästan sprack!
Idag har vi hunnit vara en sväng på Johns jobb å dammsugat å skurat golv å väggar. Vart riktigt fint!
Just nu sitter vi å fesar i soffan, John spelar tvspel å jag spanar runt på datorn.
Sedan i afton blire middag med mor å morbröder+bihang på The Bishops Arms å efter de uppesittarkväll me bingo hos Svärfar me samma sällskap som igår!
Imorgon blire först en sväng till fadervår på morgonkvisten för att dela lite julklappar å lämna av Egon så han får bli lite bortskämd!
Sedan blire till Svärmor å umgås å dela julklappar å mysa..
På afton blire middag hos moderkakan min me släkten samt dela julklappar även där :)!
Full rulle heeela dagarna ;)!

Nänä nu ska ja fortsätta mitt spontan spanande runt på nätet i hopp om att hitta nå intressant.
Har som ett visst mönster jag "följer" då jag kollar datorn. Först Fb, Tradera, Mejlen, AF, Hemnet.. Sedan brukar ja efter orken kolla igenom AB, blocket, bloggar osvosv..

Nu blir det nog ingen uppdatering på några dagar!

Så jag önskar eder alla en Riktigt KalasBra Jul :D!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0