Dagen före dan..

..före dopparedan!

Å ÄNTLIGEN SNÖÖÖ!!!
Halleluhjah!!
Hoppas bara så innerligt att den får ligga kvar resten av året nu, så Otroligt less på regn å rusk å slask å is..

Nåväl.
Hade tänkt baka nu,pottbakelse. MEN (kommer alltid ett sådant fult ord när jag verkligen känner för att göra något).. Denna gången är MEN=har ingen vaniljkräm att färdigställa kakan med så får fara å handla sedan å baka i afton istället då jag ska släppa iväg min karl till sina kompisar för å spela spel. Munchking!
Klockan 4 blire julbord med svärfar,svägerskor å bihang till dem, i det fula rosa huset mitt i stan. Trevligt!
Inte "trevligt" med någon slags ironisk underton, utan verkligen trevligt. Blir verkligen bra att få komma in i ännu mer julstämmning nu (som försvann med snön..) med julbord å snö. Den är så välkommen såhär två dagar innan jul!


Nu tjoar gubben min om att gå ut en sväng å he i motorvärmaren,behövs är 5,4 minus ute!

Ha en fortsatt mysig 4:e advent alla!
Får se om jag hinner slänga in ett inlägg imorgon om planerna för jul..

Våran fina rosa gran å bovarna till att ja missa Ernst!!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0