Dagens besvikelse..

..Att vakna upp och inse att det bara var en dröm! </3
 
 

Kom precis ihåg vad jag drömde..
Jag och mamma satt och fikade ute på trappen utanför hennes ytterdörr och så ser jag över grannarnas hus hur ett ufo åker fram och tillbaka. Så jag blir jätte uppspelt och tänker "JAG MÅSTE FILMA DETTA TILL JOHN SÅ HAN FÅR SE!!"(han tycker nämligen det är intressant med ufon å sådant). Så jag tar fram mobien och filmar ufot och känner adrenalinet pumpa att "Åh han kommer älska mig för all evighet när han får se detta han kommer bli såååååå obeskrivligt glad!!".
Kort därefter vaknar jag och känner denna olidliga besvikelse.. It was only just a dream!
 
Tur dock natten till igår bara var en dröm, vart nämligen jätte jätte förbannad på svärmor då hon lurade mig att INTE köpa en 18karats (var även stämplat med ett stort L och ett lite mindre stor L samt ett stort E samt ett lite mindre stort E)? slipshållare för 10kr då hon sade att det endast räckre till "några rullar?".. för att sedan alldeles för sent säga: nämen jag kom på att det skulle räcka för att äta ute varje dag i veckan fram till midsommar nästa år.
Haha passa dig för att lura mig då kanske du måste föda oss till nästa midsommar! ;)
 
Nä men ibland är det verkligen assurt att vakna och inse att det bara är en dröm. Typ när man drömmer att man fyndar något asbra som man kan tjäna multum på eller bara något som är grymt snyggt för inga pengar alls..
Tummen ner för det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0