Helt sjukt!!

 ..Med endast 3 veckor kvar till jul, samt 4 veckor kvar av detta år!!!!
 

Som rubrik samt underrubrik lyder är det HELT FKKING SJUKT att 2013 snart är slut!!
Får lite lätt panik bara men, andas andas, får trösta mig med att det varit ett helt ok år och jag hoppas tjugifjorton erbjuder något bra.
Har iallafall nästan köpt klart klapparna för i år. Dock är det några personer som fortsätter envisas om att vara svårköpta till så ni får skylla er själva om ni får ett porträtt av mig!


Nu ska jag iallafall snart bege mig mot schtään å dejta min broh för att spana julklappar. Hoppas vi kan slå våra kloka skallar ihop å komma på något fantastiskt till de som är kvar!

Ha en fortsatt mysig tisdag!
 
Hittade en otroligt vacker bild på min underbar farmor!! <3


Kommentarer
Mia

Varför får jag aldrig följa meeeedd? :( När jag börjar på gymnasium så jobbar ju du kanske och då har jag ju ingen jag kan dejta med :( Albina är ju inte rolig att gå med på stan! :(

Svar: Jaa men vi ska dejtas du å jag också, tänk dig när vi ska utomlands och albertina inte får följa :* :* <33
None None

2013-12-03 @ 15:46:27
Mia

:* <3 :´(

2013-12-03 @ 15:47:42
Mia

Just ja :*

Svar: Jaa :* ;*
None None

2013-12-05 @ 19:51:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0