Jahapp..

..Måndag igen!

Helgen har i sin ordning gått huuur fort som hellst, fast undantag så har vi även hunnit med massa saker!
I Fredas fick vi fin främmen av en Moa så vi baka lussebullar samt chokladkola, som vart riktigt goda! samt lyssnade på julmusik. Jag fick även springa fram å åter till tvättstugan då överfulla tvättkorgar skulle tvättas.
I Lördas städades de lite samt välkomnade mina kära småsyskon som skulle stanna över natten. Det vart bio tittande (Regnar köttbullar 2, riktigt roliga filmer de där!) samt proppande av biopopcorn, godis å räkgratäng så man nästan trodde att gränsen för sprickvarning var nådd.
Igår besökte jag å Mia å Moderkakan julmarknaden på Nordanå, riktigt mysigt samt fick med oss en julklapp till mig som jag tyvärr inte kommer ihåg vad det var.. ;)!
Sedan vart de sent "firande" av Moderkakan och avvinkning av syskon då de återvände hem till sig.
Fick även besök av Svärfar å hans frUlla.

Nu..intagit soffläge, ser simpson och precis ätit lunch.
 
Ha en fortsatt nice day!
 
Tyckte bilden var så uppkäftig så vart så illa tvungen att förstärka det och lägga upp den här..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0