Så var denna julen över!

<3


Oj vilken mysig å hektisk jul det varit! Kan säga att efter 3dagars tjoande från den 22:a så gjorde jag nästan inget annat än sov igår.. SKÖNT!
Är iallafall mycket nöjd över julklapparna jag fått!
Stövlar med foder i, brandsläckare, lakan å handdukar, en mugg me nasse på, almanackor både stor å liten, söta små "tripptrapp" burkar me insekter på, en tomte, ljusstakar å ljus med doft, halsduk, pajform å grytor å kastruller å bestick från bland annat Jamie Olivers kollektion, saxar å en bricka med fåglar på från Ikea, lukta gott grejor från bland annat body shop å oriflame, casch å biobiljetter, smycken, kattsand/kattmat. Fick även en gemensam present med mor från hennes karl, biljetter till Jesus Christ Superstar med Ola Salo samt värdecheck på Bishops :D!! Men de bästa av allt var nästan en fotobok från mitt hjärta med bilder från våran semester i Gran Canaria!<33
Tack så mycket än en gång!!

Bilder från julen kommer läggas upp om en framtid, kanske efter nyårs så jag slår två flugor i en smäll. Lat e man ;)!

Ha ena fortsatta mysiga mellandagar nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0