Tur vi lyssnar på varandra..

 ..<3
 

Jag å John i bilen sitter å lyssnar på någon toplista på radion..
John: Har du hört att det varit inbrott på en gymnasieskola i helg?
Ida: Nää vadådå?
John: Ja dom sa de på radion imorse men dom sa inte vad dom tagit..
Jag sitter å funderar medans det byter låt till något som låter som Britney Spears..
Ida: Åh det låter som en Brittan låt! Men va säger du, dom visste inte vem som brytit sig in eller vad de tagit på skolan?
John: Nää, eller dom sa då inget om vem som brytit sig in på skolan...
(jag sitter å lyssnar på låten på radion å väntar på Brittans röst som aldrig kommer)
Ida(tänkt att jag skulle kommentera låten):..Eller de kanske inte var Britney, men de lät som något som hon kunde göra!
John börjar skratta hysteriskt å jag undra vad som var så kul me de.
John: HAhahah det lät som du mena att det kanske inte var Britney som bröt sig in men att det lät som något hon skulle kunna göra!


Hahah menååh tur vi ger varandra uppmärksamhet när vi talar x)<3
 
I löve yå my babybut ;*<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0