TVÅ VECKOR KVAR..

..OCH JAG HAR PANIIIIIIIIIIK!!!
 

Idag är det endast, ENDAST!!, två veckor kvar till jul, samt tre veckor kvar av detta år för övrigt. Det är ju tametusan helt snuskigt kort tid..
Höll på att säga att jag har ålderskris,men kan tänka mig att det känns ungefär detsamma som denna "snart-är-året-slut-kris". Känns verkligen som en panik just utbröt sig inuti mig just nu. Jag vill inte.. Kanske om en månad så man hinner smälta det ordentligt. Samma oros känsla varje år, nästa år blir jag ett år äldre, ett år närmare att trilla av pinn!.. Nä nu ska vi inte vara sådana.
Det blir nog bra som vanligt!
 
Nu ska jag iallafullafall stöka lite här hemma, alltså plocka bort 3-5 saker sedan intaga soffläge och pilla bort luddet ur navelen. Jupps!

Ni må haá en riktigt fin dag, här snöar det för fullt, och andas andas!


Till alla er stackare som jag lovat att lägga upp pics på vårat place
Bättre sent än aldrig!!
 

Och så ett egopic!
 
 


Kommentarer
MIIIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Apooornas värld?? ALdrig GlÖmma det. Bra sverige jag tycka. Men i alla fall, Så söt du är min stora gorilla rumpa <33 :* Love U :D :´´)

Svar: Hahah ja just de, apåårnas planet :* <33 Haha du är så duktig på sverige pruttfes ;) <3 Hahah detsamma, löööve yå <3 :D
None None

2013-12-10 @ 19:34:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0