Det är okej att ändra sig totalt..

..men bara på dina villkor?

Hahaha känner mig emo, stör mig på lite av allt möjligt just nu..eller det kanske jag stör mig på annars också, men just nu lite extra pga de otroligt pinsamma låtarna på Mello.. :S

Aja, Yohio och David var de bästa låtarna ikväll, resten...ja..vad säger man, pinsamt?

Hahah jag är jag, kommer alltid ( ALLTID alltid med 2 LL) att vara det, men frågan är kommer du kunna hålla dig till den människa vi är vana att se dig som utan att ändras allt för mycket?

Have a fortsatt trevlig veckoslut!

eller?..


Kommentarer
elvira

Finns alltid här om du vill prata vännen!!<3

Svar: Haha tack så mycket gummz! <3 :) det är inget allvarligt utan bara något jag stör mig enormus gigantus på ,sedan hade jag drucki lite gott igår så allt låter värre då ;)
None None

2013-02-02 @ 22:26:39
URL: http://elviranorberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0