Fyfy..

..sinister alltså :O!
 

Kvällen igår blev ganska kaotisk/förvirrande och fruktansvärd!
Köpte mig ett par dojjor på fb av en tjej här i stan och så tänkte john skjutsa dit mig innan jag skulle till Mose. Hon bodde på F men jag hittade bara A-E och bara initialer på namnguiden inne i hyreshuset. Så efter att ha sprungit runt där och försökt lista ut vem det var och inte kommit fram till nå vettigt så fick han skjutsa mig till Mose istället så jag fick kolla upp efternamnet på tjejen. Mycket väl så bodde hon ju i samma hus som E-A men på NEDERVÅNINGEN och F ingången var på baksidan av byggnaden, visste jag väl!?..
Super snygga skor iallafall :)!

Sedan traskade vi hem till mig och kikade på sinister å fyfasiken viken obehaglig film :s!
Efter det gick vi till kaplan och hämtade John, skjutsade hem Moa och sedan for jag hem och intog sängläge..skööönt!

Idag: Mycket vockert väder! Ska tillbringa dagen i Burträsk på marknad..:)!

Ha en fin dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0