Så otroligt härligt..

..LEEDIG IDAAG (och på torsdag)!!
 

Klev alldeles nyss upp eftersom tvn i sovrummet inte funkar som den ska, och jag MÅSTE se nyheterna klockan 9 om jag är hemma(och inte sover)! Efter det ska ja göra mig nå frulle och klä mig kanske.. 11 ska ja in till schtan då jag har min last drivinglektion forever klockan 12, efter det ska ja försöka få tag på fritidsledaren, sedan till John och tracka honom som började jobba idag, sedan schtan igen för att kika på kläder åt honom tilll baaalen.

Ni får väl ha en trevlig dag alla!


Längtar tusen miljoner efter sommarn nu alltså!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0