Vecka 7..

..Bara stå ut denna vecka plus två till sedan LOOV!
 
Vågar inte ens tänka på hur otroligt skönt det kommer bli!
Förmodligen jobbar John så då har jag all tid i världen till att vara ute och röra på mig(vid bra väder blir det nog skidor någon dag!) och jobba på PA. Fantastistk!

Nu har jag äntligen finishat min rapport om Knarkkriget i Mexiko och börjat spåna lite till på sista uppdraget till svenskan. Kärlek med förhinder blir temat för även denna uppsats då jag har som lätt att relatera till ämnet.

Sedan invänta John, göra nå food, se ullared och de okända!

Får nog be John att spana in denna bild och förhoppningsvis så fattar han vad jag vill med den..
 
 


Kommentarer
Mosesaurien

Ooh, lust att dra en skidtur nån dag under sportis? På a-torp finns det ju elljusspår, riktigt fina! :D

Svar: Det låter kanonbra! :D Får hoppas på super härligt väder! :D
None None

2013-02-11 @ 17:16:05
elvira

Haha älskar dom roliga kattbilderna du lägger upp XD <3

Svar: haha visst är de underbara x)<33
None None

2013-02-12 @ 18:01:16
URL: http://elviranorberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0