I brist på..

..sällskap!
 

John är med sina polare och spelar munchking?..kul.. och här sitter jag i min ensamhet..kul..
 

VEM

Vem är i rummet med dig? Pixie, Herman å Berit
Vem fick du senaste sms av? Miafia
Vem tänker du på nu? Grannarna ovanför...
Vem pratade du senast i telefon med? Papa en snabbs
Vems hus var du senast i? Papas :)
Vem önskar du var med dig nu? Begoon<3
Vem är din favoritsläkting? Finns alldeles för många sådana!!<3

VAR

Var är din mobiltelefon? På vardagsrumsbordet framför till vänster om mig.
Var handlar du mest? Willys eller Maxi
Var fick du tag på tröjan du har på dig? LOPPIIIS!!!
Var åkte du senast bil? Till solbacken för att förstöra pengar..

VAD

Vad åt du senast? Pommes å chickennuggets
Vad drack du senast? Jordgubbssaft
Vad är det för färg på dina byxor? Blåjeans
Vad är den närmaste saken som är blå? Haha mina byxor?
Vad har du på fötterna? Älskade tjocksockar!
Vad är din favorit färg? Det varierar beroende på humör..men vinröd/Lila/rosaröd är alltid fint!
Vilken film såg du senast? The wedding date på tv
Vad hör du just nu? John å hans polare diskutera jobb..

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Nej, aldrig! Klart jag har..mammas!!<3
Hånglat på en bio? Haha kanske deeeet..
Hånglat i skogen? Nah..
Tyckt att din kusin är het? Hahaha vilken av dem?
Kört över hastighetengränsen? Det har jag med all säkerhet hunnit göra under de gånger jag har övningskört.
Målat om ditt rum? och tapetserat!
Dansat framför en spegel? Haha vem har inte det?
Fått hicka? Alldeles för många gånger..
Dumpat någon? Ja haha..ja och det är inte snällt gjort!
Stulit pengar från en kompis? Nej tar inte ens emot då kompisar insisterar på att "låna ut"
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Nööff..
Varit i slagsmål? Alltid! Är en ständig fajt mellan jag å stressen..
Smugit ur ditt hus? Haha. Ja.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja..han visste inte ens om att jag existerade :/
Hånglat med en främling? Näh..
Älskar eller saknar någon nu? bådeoch.



Kommentarer
Moderkakan

Synd om du:( buhuhu...
Själv fick jag just bf;)eller som du kanske skulle ha skrivit sf:)

Svar: HAha häärligt Ännu mera bf för sig ikväll;)!
None None

2013-01-17 @ 18:56:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0