Små negrer i sanden...

..sunday bloody sunday!
 
Har inget att göra med att det är onsdag idag, men jag har haft den slingan i skallen i stort sätt hela dagen.
Har idag hunnit med följande: körlektion,kemiprov,se film på energin om energisnåla hus,diskuterat människosyner på religionen och kommit fram till följande att jag är lite av varje, anteckna om samhällsekonomi på samhällsen.
Nu: Göra något mindre ansträngande, som att läsa en bok kanske?
Sedan: Duscha och se om det e någe på tvn.
Efter sedan: ...soooooovaaa!<3
 
Så smart vill jag å vara..


Kommentarer
Moderkakan

Det vet jag väl att du är min lilla gurka*
Som din mor:)

Svar: Hahaha..aah om det hade varit så väl att få ärva din vishet :*
None None

2013-01-31 @ 10:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida Sandström

22- (snart 23) årig tvåbarnsmorsa Aston 22-06-14 Milea 07-07-17

RSS 2.0